KapcsolatOldaltérképBelépés



Napjainkban a fogyasztói társadalom átalakulóban van, egyre nagyobb a társadalomban az a réteg, amelyet tudatos fogyasztóknak nevezünk.

A tudatos fogyasztó vásárlásait alapvetően a szükségleteihez igazítja, kevésbé fogékony a hangzatos reklámok iránt, minden esetben a reklámozott termék tényleges értékét és szükségességét tekinti elsődleges döntési szempontnak. A sikeres cégeknek alkalmazkodniuk kell ehhez a tendenciához, információkkal kell ellátni a fogyasztókat hogy döntéseiket meg tudják hozni. De honnan szerezhetőek meg ezek az információk ?

Természetesen erre szolgál a média, amely számos formában rendelkezésére áll, írásos és képi információk, cikkek, elemzések, összehasonlítások mind-mind forrásai lehetnek egy tudatos fogyasztói döntéshozatalnak. Már csak egy problémával kell szembesülnie mind a vásárlónak, mind az Ön vállalkozásának, hogy ezek az információk akkor álljanak rendelkezésre, amikor azokra szükség van a döntéshozatalhoz. Ez az oka annak, hogy egyre többen és többen használják döntéseik meghozatalához szükséges információk forrásaként az internetet.

1. 24 órás rendelkezésre állás: A válasz egyszerű : a rendelkezésre állásban. Amennyiben Ön cége vállalati portállal vagy weboldallal rendelkezik ezen tudatos fogyasztók mindig friss információkat szerezhetnek az Ön termékeiről, újdonságokról, hírekről. Nem merül fel az a probléma, hogy az információ és az azt befogadó vásárló elkerülik egymást, ráadásul egy megfelelően kialakított oldal személyesebb kapcsolatot képes kialakítani, amely elsődleges eszköz lehet a márkahűség kialakításában.

2. Kétirányú kommunikáció: Fontos és kiemelt előny egy vállalati portál mellett még az is, hogy ebben az esetben a kommunikáció az Ön vállalkozása és a fogyasztók között kétirányú, nem csak a vásárlók kaphatják meg azokat az információkat amelyek döntéseikhez szükségesek, hanem a vállalkozás is visszajelzéseket kaphat egy-egy termék megítéléséről, ötleteket kaphat a továbbfejlesztéshez, költséget takaríthat meg a költséges piackutatások elkerülése révén.

Lelkes és dinamikus kollégáink fő feladata, hogy szakmailag tapasztalataik révén segítséget nyújtsanak az Ön cégének is, hogy kihasználja az internetes megjelenésben rejlő minden lehetőséget, hogy egy hatékony kommunikációs csatorna alakuljon ki vállalkozása és a leendő fogyasztói között.